Reklamace
Reklamační řád
V případě, že nám chcete reklamovat zboží z důvodu kvalitativních vad, zašlete nám reklamované zboží zpět s tím, že nám musíte sdělit, jakou vadu u zboží reklamujete a jakou formu náhrady v případě uznání reklamace preferujete. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme v zákonné lhůtě informovat.
V případě reklamace dodržujte, prosím, tyto podmínky:
- písemně nám sdělte informaci o reklamaci s uvedením Vašeho jména a adresy, datem nákupu a číslem objednávky
- popište vadu, kterou reklamujete
- budeme-li podle Vámi sdělených údajů schopni identifikovat konkrétní obchodní případ, pak u zboží nemusí být přiložen originální doklad o koupi (faktura)
Toto zboží nám zašle zpět doporučeně na naši adresu (ne na dobírku !).
Reklamce se řeší v souladu s reklamačním řádem, který je nedílnou součástí Dodacích a obchodních podmínek.